
Is er nog plaats?
Hoe reserveert u voor uw hond(en) of kat(ten)?
U kunt een reservering maken door middel van een telefonische afspraak, u ontvangt eventueel een bevestiging per mail of reserveert via de website door het invullen van het reserveringsformulier.
Klik op de button Reserveringsformulier voor uw reservering. Na ontvangst van uw reservering sturen wij u per omgaande een bericht en informeren u of er nog ruimte voor uw hond of kat vrij is. U betaalt het pensiongeld contant vooraf bij het brengen van de hond. Er vindt altijd een nacalculatie plaats bij het ophalen voor onvoorziene omstandigheden, bv langer verblijf. Mocht er geen plaats meer zijn, dan ontvangt u direct bericht van ons.
Hoe kan ik reserveren en annuleren?
• Komt u voor het eerst?
Nieuwe klanten vragen wij om langs te komen voor een rondleiding en voor informatie. Neemt u dan het entingsbewijs en eventueel uw hond mee. Een rondleiding kan op zaterdag van 11:00 uur tot 13:00 uur. Vooraf kunt u telefonisch reserveren voor een rondleiding van ± 20 minuten.
• Reserveringen maken:
U kunt dagelijks per telefoon of e-mail reserveren. U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging. Voor de schoolvakanties adviseren wij u om tijdig te reserveren. Buiten de schoolvakanties is er altijd plaats voor uw dier.
Reserveringen, wijzigingen en annuleringen voor de zomerperiode kunnen telefonisch of per e-mail worden gedaan.
Hoogseizoen
Wij zijn het gehele jaar open. Voor het hoogseizoen (juni, juli, augustus en september) adviseren wij vroegtijdig te reserveren om zeker te zijn van een plaats.
Niet-gecastreerde reuen
In het hoogseizoen (juni, juli, augustus en september) kunnen wij slechts een beperkt aantal niet gecastreerde reuen plaatsen. Is uw reu niet gecastreerd dan dient u dit vooraf bij uw reservering aan te geven. Na akkoord ontvangt u dan een bevestiging per e-mail.
Agressieve honden
Wij accepteren geen honden die agressief zijn naar andere honden of naar onze verzorgers.
Zieke honden of katten
Zieke honden of katten kunnen wij niet aannemen.